onsdag 28. februar 2018

Kort til en guttebaby


Heisann! Her kommer et babykort jeg har laget, 
med blomster fra Wild Orchid Crafts,
og stempler fra Ett Trykk.
Kortet er i Wild Orchid Crafts sin blogg i dag.
Og stemplene fra Ett Trykk er på salg nå.


Stemplene på bodyene er Clearstamps - Baby mini.
Jeg har også stemplet Clearstamps - Rammer med hvit embossing på kraftkartong. 
Du ser dem oppe til venstre.
Bodyen, tårnene, rammen, hjertebakgrunnen og kortrammen er laget med dies fra Magnolia.


Papirene er fra Maja Design og Vintage Baby kolleksjonen.




Dette var siste kortet mitt for Wild Orchid Crafts.
Det har vært helt fantastisk å få være med i design teamet der,
så hyggelige og flinke folk! 
Og blomstene og pynten er så fiiine; 
og jeg elsker å dekorere
kortene mine med blomster, bånd, blonder og pynt fra 
Wild Orchid Crafts.
Tusen takk for at jeg har fått være en del av 
design teamet hos WOC!
Det har vært en drøm :)

Og tusen takk for at du besøker bloggen min!

Klem, 
Camilla

3 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert kort, Camilla :) Leit å høre at du forlater WOC :(

Barbara GR sa...

Woowwww!!!!! Another breathtaking kart!!!!!!

Patty O'Malley sa...

Beautiful card, Camilla! So sorry to hear you won't be designing for WOC anymore.